Partnercar Rent a Car Scripti


Script Açıklaması: Piyasada çok aranan ancak bulunamayan scriptlerin başında rent a car scriptleri gelir. Aslında rent a car scriptlerinin temeli bir e-ticaret sitenin scripti ilede oluşturulabilir ancak sabır, zaman ve iş bilgisi geretirir. Bu scriptimizde sınırısz araç ekleme & kaldırma, rezervasyon düzenleme ve onay kodu verme, üç dil desteği, Türkçe admin panel ve tamamen seolu bir script. Umarım işinize yarayacaktır arşivinizde bulunsun derim :)

Script Kurulumu:  Dosyaları ftp ye attıktan sonra "rentacar.sql" dosyasını import ediyorsunuz kullanıcı adı ve şifrenizi yönetim panelinden düzenleyebiliyorsunuz.

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. merhaba scripti indirdim içinden acayip acayip bir çok dosya çıktı.ben içindeki homedır zipli dosyasını açtım ve ftp den attım ancak bu defada sql dosyası yok.ayrıcada instal istiyor.yani kurulum yaparak bu scripti olusturabiliyoruz.yani bu script işe yaramadı maalesef

    YanıtlaSil
  3. Resimde bulunan site Esinti Tasarım a ait değiştirmenizi rica ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hak taleplerinizi iletişim bölümünden bildirmenizi rica ederiz.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçeyi düzgün kullanın ve açıklayıcı olun.