Social Swapper Popülerlik Scripti


Script Açıklaması: Facebook'ta abonemi istiyorsunuz, Twitter'da takipçi ? Veya Youtube videolarınızın izlenme sayısımı artsın istiyorsunuz ? Eğer popülerlik adına birprojeniz varsa Swapper sizin işinizi fazlasıyla karşılayacaktır. Swapper kredi sistemli çalışan bir popülerlik scriptidir. Kredi bitimlerinde kullanıcılar kredileri size ücretini ödeyerek almaktadırlar. Sistem sadece Facebook, Twitter ve Youtube'la sınırlı değil tam 20 farklı sosyal ağ'da kendinizi popüler birisi yapabilirsiniz. Sonuç olarak illegal bir iş olduğu için önermiyorum kullanmanızı ve kullandırmanızı ama sonuç olarak buda bir script ve paylaşmak durumundayım hepinize kolay gelsin.

Script Kurulumu:  Veritabanınızı oluşturun, dosyaları gönderdikten sonra veritabanınıza "database.sql" dosyasını içe aktarın. İşlem tamamlandıktan sonra "Exchange" klasörünün içerisinde bulunan "config.php" dosyasını kendinize göre düzenleyin. "SQL" kalsörünün içerisinde yedek sql dosyası mevcuttur eğer sorun olursa veritabanınıza onuda yükleyebilirsiniz. Yönetici paneline giriş adı: "admin" şifresi "trscript.net"dir.

-

Yorumlar

  1. hocam link yok galiba indiremiyorum scripti bu bana çok lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Scripti İndir butonuna basarak indirebilirsin hocam.

      Sil
  2. hocam linke 30 kez tıkladım in-me-di

    YanıtlaSil
  3. bu scriptin Türkçe sini arıyorum bulabilirmisiniz acaba

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçeyi düzgün kullanın ve açıklayıcı olun.