Asuitiraf - İtiraf ve Dedikodu Scripti


Script Açıklaması: Asuitiraf scripti kaliteli tasarlanmış bir dedikodu ve itiraf scriptidir. Son zamanlarda çeşitleri çoğalan itiraf ve dedikodu scriptlerine birde Asuitiraf scripti eklendi. Tamamen açık kaynak kodlu ve düzen tasarıma sahip olan bu script ziyaretçilerinizin ilgisini çekecek. Aynı zamanda radyo yayını, üyelik sistemi gibi özelliklerde bulunuyor takvim vs. özelliklerinden bahsetmiyorum bile. Eğer arşiv oluşturuyorsanız mutlaka elinizde bulunsun veya bir geliştirmeci isen kolaylıkla düzenleyebilirsin. Umarım işinize yarayan bir scripttir hepinize kolay gelsin.

Script Kurulumu:  Veritabanınızı oluşturun, tüm dosyalarınızı sunucunuza gönderin. "SQL" klasöründe ki "asuitiraf.sql" dosyasını veritabanından içe aktarın. Oluşturduğunuz veritabanına "db.sql" dosyasını içe aktarın. "Connections" klasöründe bulunan "baglanti.php" & "baglantis.php" dosyasında gerekli düzenlemeleri yapın. Admin paneline "siteadınız.com/yonet" adresinden ulaşabilirsiniz.

-

Yorumlar

  1. Kardes kuramadım ben bunu "Site bakim calismalari yuzunden kapalidir. lutfen daha sonra tekrar deneyiniz" diyor yardımcı olabılır mısın ? Skype : kucuktatil17

    YanıtlaSil
  2. admin kurdum hata verdi yardımcı olurmusun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorununu Söylersen blki Yardımcı olabılırılm

      Sil
  3. SQL da eksikler var elimle keledim ama olmadı . Normal sol maglantısını kabul etmiyor zaten nasıl düzeltebilirim bunu ?

    YanıtlaSil
  4. rar şifresi ne admin acil

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçeyi düzgün kullanın ve açıklayıcı olun.