Catalogio Toplist Scripti


Script Açıklaması: Catalogio toplist scripti DMoz benzeri bir açık dizindir. Kullanıcılara backlink ve reklam sağlar. Üyelik sistemi, site arama gibi özellikleri barındırmaktadır. Yönetim panelinden sınırsız kategori ve sayfa ekleyebilir üyeleri yönetebilirsiniz. Tasarımı da fena sayılmayan bu toplist scriptini mutlaka arşivinize alın. Hepinize kolay gelsin.

Script Kurulumu:  Veritabanınızı oluşturun, ana dizinde bulunan "config.php" dosyasını düzenleyin. Dosyalarınızı sunucunuza aktardıktan sonra "veritabani.sql.gz" dosyasını içe aktarın. Yönetim paneline "siteadi.com/yonetim" yolunu izleyerek ulaşabilirsiniz kullanıcı adı ve şifresi "admin"dir.

Yorumlar

  1. Merhaba, bu scripti indirdim ve kurdum ancak yönetim paneline giremiyorum. Şifre ve kullanıcı adı soruyor, admin olarak ikisini de dediğiniz gibi giriyorum. Sayfa bulunamadı hatası veriyor...
    404!
    Ulaşmaya çalıştığınız içerik sitemiz de mevcut değildir.
    Yardımcı olursanız sevinirim.
    Telekkürler

    YanıtlaSil
  2. S.a Bana yardımcı Olurmusunuz Kuramadım .s yukselhost@msn.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçeyi düzgün kullanın ve açıklayıcı olun.