Konya Web Haber Scripti v2

konya haber scripti v2

Script Açıklaması: Konya haber scripti piyasaya göre kaliteli ve sade bir tasarıma sahip. Çok güzel entegre edilmiş reklam alanları ile ziyaretçilerinizi sıkmayacak, arama motorlarında en üst sıraya oturacaksınız. Sosyal medya entegreleri, foto ve video galerisi scriptin diğer özelliklerinden. Sağ sütun da Süper lig puan durumu, yazarlar, anketler gibi içerikler bulunmakta. Daha detaylı inceleme için demoya göz atabilirsiniz hepinize kolay gelsin.

Script Kurulumu:  Veritabanınızı oluşturun ve ana dizinde bulunan "_config-rating.php" & "ayarlar.php" dosyalarını düzenleyin.Ardından "cache" & "images" klasörlerine tam yetki (chmod 777) verin. Eğer CHMod ayarını bilmiyorsanız buraya tıklayın. Yönetim paneline "siteadiniz.com/yonetim" yolunu izleyerek ulaşabilirsiniz. Kullanıcı adı "admin" şifresi "sefir123"dür.

Yorumlar

  1. kardeş eline sağlık ama bu koya haber v2 değil bhs haber v2 bile değil bhs v1 ve çok eksiği var resimdeki ile alakası yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Scripti deneme şansım olmamıştı maalesef eğer hatalı script ise rapor ettiğiniz taktirde kaldırılacaktır.

      Sil
  2. Mysql bağlantısı kurulamıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu hatayı veriyor www.siteadı.com/yonetim

      Sil
  3. ben scripti kurdum çalışıyor ancak çok eksiği var ve resimdeki değil.

    YanıtlaSil
  4. zaten resimlere denke gelen bir script bulursak öpüp başımıza vurazağız

    YanıtlaSil
  5. Yazılarda sorun var her şeyi olması gerektiği gibi yaptım ama türkçe karakter sorunu var abuk subuk semboller çıkıyor yazılar okunmuyor nasıl düzeltiriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirnetten Türkçe karakter sorunu olarak aratın mutlaka bulacaksınız.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçeyi düzgün kullanın ve açıklayıcı olun.