PDownload - Dosya İndirme Scripti

php download script

Script Açıklaması: PDownload scripti ücretsiz yayınlanan nadir indirme scriptlerindendir. Scripti dilerseniz program indirme dilerseniz oyun indirme dilersenizde torrent indirme sitesi olarak kullanabilirsiniz. Yönetici paneli ile scripte hakimiyet sağlaya biliyorsunuz. Kullanıcılarınız da sizlere program, oyun, torrent önerebiliyor. Umarım işinize yarar hepinize kolay gelsin.

Script Kurulumu:  Veritabanınızı oluşturun ana dizinde bulunan "ayarlar.php" dosyasını düzenleyin yine ana dizinde bulunan "program.sql" dosyasını içe aktarın. Ardından "footer.php" hariç tüm dosyaları sunucunuza gönderin "footer.php" dosyasının Transfer Tipi "Binary" olması gerekir.

Yorumlar

  1. hocam bu scirptı yukledım ancak sitenın admın kısmına gıremıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Transfer Tipini doğru yaptığınıza emin misiniz ?

      Sil
  2. transfer oalyını dogru yapmamıza ragmen sıtenın alt kısmı gouzkmuyor nasıl çözebılırız fıkrı olan vamrı?

    YanıtlaSil
  3. admin sql boyutu phpmyadmine göre fazla geliyor bu sorunu nasıl çözebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorunu çözdüm fakat admin şifresi ne

      Sil
    2. SQL boyutu sunucunuzla ilgili bir problemdir, admin şifresini phpMyAdmin'de user tablosundan düzenleyebilirsiniz.

      Sil
  4. Admin Şifresi Ne Kardeş ?

    YanıtlaSil
  5. sorun cozuldu sql dosyasınız zip arsivine sıkıstırın boyut duser ve yukleme yapabilirsiniz site sorunsuz calısıyor

    YanıtlaSil
  6. arkadaslar admin sifresi 123456 dir sifreyi degişmek icin admin/login.php dosyasını acın sifreyi oradan degiştirebilirsiniz benden bukadar yardım size yardım isteyen bana yazsın

    YanıtlaSil
  7. kurulumu bitirdikten sonra enson normal yukleme yapınız ftp den degil sunucu uzerinden footer.php yukleyiniz ayrica ustteki banner ve logo duzenlemeleri header.php icinden yapabilirsinzi header_left.png olarak yazılmıs hatalı gozukuyor siz busekilde yapmanız gerekiyor header_left.jpg olarak hepsini header.php icinden duzenleme yapabilirsiniz ornek sitemi adresini vercektim ama yasak bence bilmiyorum kurulum yaparım

    YanıtlaSil
  8. eklenti ve digerleri icin yardım ederim bir cok eklentiler ekledim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçeyi düzgün kullanın ve açıklayıcı olun.