Renk Kurumsal Site Scripti


Script Açıklaması: Renk kurumsal site scripti Genç teknoloji tarafından kullanılmış ve çok güzel hazırlanmış bir scripttir. Aynı zamanda üç dil desteği (tr, eng, de) bulunmasıyla beraber alt yapısı tamamen seo uyumlu hazırlanmıştır. Duyurular, haberler, şirket içeriği, iletişim gibi bölümlere ayrılmış bu script kurumsal site için kullanılabilecek en iyi scriptlerdendir. Hepinize kolay gelsin.

Script Kurulumu:  Veritabanınızı oluşturun, ana dizinde bulunan "_edel_config.php" dosyasını düzenleyin ve ardından "veritabanı.sql" dosyasını içe aktarın. Yönetici paneline "siteadi.com/nepanel" yolunu izleyerek ulaşabilirsiniz. Admin kullanıcı adı "trscript" şifresi "admin"dir.

Yorumlar

  1. bunu kullanıyorum ama nedense haber ekliyorum ana sayfada haberin devam yazsını tıklayınca sayfa açılıyor örnek haber 117 -haber baslık gibi bir sayfa çıkıyor ama sayfa boş oluyor hata veriyor aynı haberi haber bölümünden görüntüledin zaman sıkıntı olmuyor bunun nedeni nedir acaba hocam

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlar admin paneline giremiyorum.acaba şifre yada kullanıcı adımı yanlış bi yardımcı olursanız.
    Bu Arada çok verimli bir siteniz var paylaşımlarınızda süper..

    YanıtlaSil
  3. Admin Paneline girmeyi başardım (nepanel dosyası içindeki index.php dosyasınada hos bilgilerini girmen gerekiyormuş. ama bi sorun var. bütün ayarlar değişiklikler yapılıyor fakat site ayarları yapılmıyor

    YanıtlaSil
  4. admin paneline giriş yapamıyorum yardım

    YanıtlaSil
  5. üstad bunun rar şifresi nedir

    YanıtlaSil
  6. türkçe karakter sorunu oluyor

    YanıtlaSil
  7. BENDE yükledim fakat site açılıyor ortada bir pencere ve soru işareti oluyor sizce nedendir.
    Tüm ayarlara database bilgileri felan girdim.

    YanıtlaSil
  8. database yi import ettim başarıyla yükledi.

    images up ve thump.. bu dosyalara 777 verdim hemde alt klasörleri ile birlikte ama açılmadı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçeyi düzgün kullanın ve açıklayıcı olun.