phpFox v3.5.0 - Arkadaşlık ve Sosyal Ağ Scripti

nulled phpfox script 3.5.0 warez

Script Açıklaması: Herkese merhaba, sosyal paylaşım ve arkadaşlık scriptlerinde liderliği temsil eden phpFox 3.5.0 scripti ile karşınızdayız. phpFox'un ne gibi özellikleri var diye soracak olursanız Facebok ve Myspace birleşimi bir sosyal ağ. Arayüz ve profil kısımlarını hemen hemen herkes Facebook'dan hatırlayacaktır haricinde ki özellikler ise kullanıcılarınıza aynı zamanda online TV izletebilir ve sosyal etkinlikler paylaşabilirsiniz aynı zamanda indireceğiniz dosyanın içerisinde ziyaretçi defteri ve facebook ile bağlanma eklentileri mevcut. phpFox'un ücretli ve ücretsiz eklentilerini de yakın zamanda ekleyeceğiz. Hepinize iyi çalışmalar kolay gelsin.

Script Kurulumu:  Veritabanınızı oluşturun ve tüm dosyalarınızı sunucunuza gönderin ardından sizi kurulum sayfasına yönlendirecektir. Eğer yönlendirme gerçekleşmediyse "sitadiniz.com/install" yolunu izleyerek başlayabilirsiniz. Kurulum tamamlandıktan sonra sunucunuzdan "install" klasörünü kaldırın.

Yorumlar

  1. Düzgün Script Paylaşırsanız İyi Olur ! Herşey Tamam Yapıyorum İnstall Bitti Kaldırdım Siteye Giriyorum Bomboş Sayfa !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, biz scriptlerimizi düzgün paylaşıyoruz sunucunuz desteklemiyor olabilir.

      Sil
  2. maalesef çalışmadı incelerseniz iyi olur

    YanıtlaSil
  3. SUNUCU DESTEKLEMEDI BOSUNA ATTIM OKADAR DOSYAYI

    MySQL:
    Available
    MySQL with MySQLi Extension:
    Available
    MS SQL Server 2000+:
    Unavailable
    PostgreSQL 7.x/8.x:
    Unavailable
    SQLite:
    Unavailable
    Oracle:
    Unavailable

    YanıtlaSil
  4. Missing (Rename "include/setting/server.sett.php.new" to "include/setting/server.sett.php") Install Bölümünde Bu Hatayı Alıyorum Çözümü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. server.sett.php.new bu dosyayı rarda bul sonra new yazan kısmını sil ve ftp de ki yerine at oluyor

      Sil
  5. Scripti sorunsuz kurdum müthiş bir script.Türkeç %99 denebilir.Çünkü bazı ingilizce karakter sadece adminler görebileceği konumda.Oda sorun değil kullanıcıyı etkilemiyo.Fakat Asıl Mesele Şudur ki; Script güzel ama neden uygulamalarını vermiyorsunuz.Bu scripti yayınlarken en önemli konuyuda söyleyin lütfen.Ben buna uygulama olşuturcam fakat hangi site bunu veriyo.Googlede aradım buldum ve gördümkü hep paralı.Yani bu Scrtipt 5 para etmez.Geliştirmek için benden para talep ediyolar.Hemde ilk başında site beleş ne eklentisi var nede uygulama.Ben bunu napayım ki? Seçim sizin...

    YanıtlaSil
  6. ben rar şifresini bulamadım ??

    YanıtlaSil
  7. NO DICE diye bir şey yazıyor kurulum sorunsuz tamamlandı oysa ki ...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçeyi düzgün kullanın ve açıklayıcı olun.