MTahir Ürün Tanıtımı ve Satış Scripti


Script Açıklaması: MTahir ürün tanıtımı ve satış scripti basit ve geliştirilmeye müsait bir scripttir. Yönetim paneli ve sade görünümü ile koyanca entegre alabilir veya edilebilir. ETicaret sistemi oluşturacaklar için güzel bir alt yapıda sağlayabilir. Tüm bunların haricinde ise sınırsız menü oluşturma, resim ve içerik ekleme, önemli konuları öne çıkartma gibi farklılıklarıda mevcut. Sepet ve üyelik sistemide diğer güzel özelliklerinden tabi. Hepinize iyi çalışmalar dilerim.

Script Kurulumu: 
  • Veritabanınızı oluşturun.
  • "config.php" kendi bilgilerinize göre düzenleyin.
  • Tüm dosyalarınızı sunucunuza gönderin.
  • Ana dizinde bulunan "sql" dosyasını veritabanınıza girerek içe aktarın.
  • "uploads" klasörüne ve içerisinde bulunan tüm klasörlerin CHMod ayarını "777" yapın.
  • CHMod ayarını yapmayı bilmeyen tıklasın.
  • Yönetici adı: "root" şifresi: "trscript"

Yorumlar

  1. KENAN Sql ' in içinden Kullanıcı adı Ve Sifreye Bakabilirsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SQL içinde yazılanlarda olmuyor dostum bi bilen varsa yazsın lütfen
      sql içinde yazanlar root - trscript ve admin - a123456
      bunlarla giriş yapmıyor

      Sil
  2. admni paneline nasıl giris yapıyoruz acaba ya ???

    YanıtlaSil
  3. abi normal olarak herseyı yukledım ancak panel e giriş yapamıyorum bilgi yazma ihtimalın var mı

    YanıtlaSil
  4. ya arkadaşlar bunun bi admin paneli varmı varsa nasıl giriliyor bilen varmı phpmay adminden şifreye bakıp giriyorum gene girmiyo boş ekran geliyoo nasıl bağlanacaz bilen arkadaşlar baana e posta atarsa sevinirim sonsuzz_53@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. abi ney bu ya artık söyle veya teamwier'le bağlan sana zahmet bana bi ulas ya 05349206070 abi nolur ya çaqrı at ben ararım panele giremiyorum yardım et kurban olum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız Türkçeyi düzgün kullanın ve açıklayıcı olun.